Internationella syskondagen!

Hej!
Idag är det tydligen internationella syskondagen :), så jag kände för att vara lite snäll mot mon lillebror och bakade hans favoritkakor, havre flarn:)
Imorrn ha vi simning och det ser jag väl inte så mycket fram emot, man går runt i bikini för hela 7:an, inget jag direkt ser fram emot! Den enda anledningen att inte vara med var för våran lärare iaf om man hade "kvinnoveckan" hahahaha! Jag kommer inte att lägga upp bilder på min outfit för jag hade inte tid och dessutom så bytte jag tröja när jag kom hem för den blev liiiite smutsig efter bakningen hehe.

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
linaslittleblog.blogg.se

2013-04-12 @ 05:02:08
URL: http://twizzdream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0